2022年2月9日 星期三

太子陪太后睇愛情小品

 今晚一家三口睇"我的少女時代"既藍光碟,故事既設定有點似"今日我至叻"日劇既不良學生感覺。其實之前台灣女生已係戲院過,只係一直話想買隻碟黎翻睇。比<那些年,我們一起追的女孩>,<我的少女時代>比較真實一點,至少無咗無謂兼誇張既打鬥及打槍情節。
歡喜冤家組成既拆散鴛盟自肥小隊,變成暗生情愫。女主角林真心既悉心打扮,有點似雞珍.........90年代香港四大天王既時光,我亦都係中學生,call機,錄音帶及連鎖不幸信....每樣都令我回心微笑。節奏明快,笑料夾雜著感情線,不知不覺就過咗兩個鐘。主題曲<小幸福>臨近結尾至出現,配合男主角錄主帶既告白,成為全片最催淚(對女觀眾)既時刻。

PS:男女主角投身社會職場既樣真係變化好大,尤其係飾演徐大宇既王大陸變成言承旭.............