2022年10月4日 星期二

幸男12歲生日

朝早起身,簡單梳洗完就落樓下食早餐,自助早餐無咩驚喜,但即叫即沖既泡沫咖啡就真係難得~最鍾意Staycation既幸男,沉醉於耍廢同FIFA 22。話雖如此,笑點低既幸男聽到我浸住浴缸睇<行運超人>既低能對白時,都會笑埋一份。

人家既暗中安排,令我同幸男變咗父子裝(紫衫+黑褲+白鞋),仲要我哋合照。當年幸男出世時,我著住件Champiom既紫色POLO恤,所以特意揀番紫色衫。原本果件Champiom太殘,已放係衣櫃作文人歷史遺產。Staycation包Tea Set,人家派我同幸男去cafe攞,唔少退房住客都係度等Tea Set出貨。唔知呢度既牛角包係咪出名呢?星加玻辣蟹好似幾吸引~
行番去碼頭,搭船去尖沙咀食晏。
平時黎滬江食晩飯,今日就食午餐,不過都係食大閘蟹餐(幸男已加入大閘蟹隊友)。
壽星仔連續2日食大閘蟹,開心~
滬江既大閘蟹比尋晚既多膏,有滿瀉既視覺衝擊。
回程時,幸男都攰到係巴士洽咗陣覺,話晒尋日放學直接出去staycation。
婆婆傍晚入咗黎探幸男,人家將tea set放係碟架,加埋係市中心買既生日蛋糕,影三婆孫合照。由於晏晝食得太豐富,所以夜晚只係輕食,幸男亦沉醉係PS4既FIFA23時空。
Staycation時,幸男已收到巴塞波衫作生日禮物。12歲了,遺憾無得帶小五小六既幸男去旅行,缺少了童真既回憶及全方位身教既機會。

PS:祝幸褔男孩:"生日快樂,身體健康。"