2022年12月31日 星期六

除夕大餐

早更收工番屋企放低愛駒,搭巴士出轉車站,搭城巴去SOGO會合倆母子。為咗用SOGO禮劵,先係運動部為幸男添購運動外套,其他嘢睇唔啱之下,落番去地庫既蟹宴食晚飯。上一次惠顧係年頭頭禁晚市堂食時期,我哋特意出黎食晏晝,順便上SONY攞番外母換好芒既XPERIA 10 iii。
木今次我哋嗌咗個二人餐加散叫,呢隻蟹仔令我諗起屯門果間omakase。
蟹刺身,絶對係蜜月旅行既情義結。
海膽燉蛋,人家將佢唔食既海膽俾埋我食。
補食聖誕大餐,PREMIUM SET COURSE包既時令活蟹係毛蟹。
相比年頭黎果次唔夠一半,今晚多人到近乎滿座,晚市對食肆正係好重要。
怕餐包既燒鱈場蟹唔夠食,所以另外嗌多一份。隻碟望落熟口熟面,原來同屋企買個隻膠碟同一紋路(超市買刺身),只係變咗藍底金線。
為興祝新一年既來臨,飲杯~我飲完生啤後,叫咗杯SIGNATURE COCKTAIL,味道唔太啱飲,得個酸字......
鹿兒島A5和牛,有蒜片,芥末同辣醬任君配搭。
我同幸男一人一耳機,邊食邊睇狼隊對曼聯(人家就齋睇無聲)。
食埋個飯,大家都夠晒飽,但無諗過陣間要追巴士(因為APP話就快有車)。

PS:呢幾年變化好大,但時間又好似凝滯著,無力感好重。希望新一年會有多啲好消息,新方向。