2023年10月3日 星期二

Happy Birthday To LIM

今年台灣女生日,我親自揀咗對面海既ALUX西餐廳慶祝。以往都係人家揀餐廳,我純做金主,當一次過食我同佢既生日飯。由於尋日人家安排咗一家三口出街食,所以無得唔親自嚴選……
雖然只係網上搜尋,但內飾及服務都唔差。望過餐牌同聽過侍應既介紹,安心邊食麵包邊等上菜。
人家揀4 course dinner menu,我就揀5 course dinner menu。
高級食材向,blue lobster carpaccio-藍龍蝦刺身,清新得黎又鮮味。
大家都揀咗龍蝦湯,記起以前A完去市中心食意粉屋一定會轉酥皮龍蝦湯。
碳水化合物選項,我揀咗油封鴨意大利飯。
人家繼續偏好海鮮意粉。
主食大家都係揀咗M8和牛,補錢都係值得既~
預約時表明係生日飯,所以人家享有甜點拼盤作生日祝賀。“生日快樂”,每年既重覆,亦係來年既期盼。
行出去時至發現係煤油氣燈果條舊街樓梯,但話因2018颱風山竹冧樹而砸爛,而家見至既都係復修版本。
幫台灣女生影幾張人像照,漸進鏡下望電子觀景器無以前咁得心應手,勉強有張恰心意既檔案。
自拍交俾Flip 5,用落咗真係好滿意其攜便性,至少比其他智能電話既自拍來得高像數。
番到屋企,幸男既PS5啱啱成功完2個鐘既FC下載,可以試玩高質足球game。
PS:幸男可以預支生日禮物,其實係雙親於家中等收LOG ON既網上訂購,兼插定晒線,方便準壽星仔可以自行下載數位版FC。