2008年4月11日 星期五

第一次用膏貼




係頸患既困擾下,尋晚係張床度訓都要平訓,郁動都係好痛.今日負傷番工,無力行出去搭輕鐵,更加無力騎羊(回唔到頭望後),唯有搭的士番工....上到工作間,俾傑傑大力捽咗幾嘢,好似鬆咗啲,繼續開工.

夜晚人家幫我捽患處,平時唔受力既我,出奇地唔覺
痛,可想而知我條頸有幾痛....之後貼埋人家為我準備既日本品牌膏貼,咁大個仔都係第一次用.

我仲記得細個時,老豆訓"黎"頸,係藥房買咗啲"麝香"膏藥貼黎用.點知貼咗之後條頸痛多咗,仲硬晒添,最後要出番去油麻地睇家庭醫生,番黎時帶埋個頸箍...所以咁多年黎我都無用膏貼.
好在貼咗之後都無出事,感覺係舒服啲既,希望可以快啲好番啦.

ps:唔通新頭盔個拉花太惡,自己受唔起??