2008年4月2日 星期三

永遠都係好兄弟

19歲認識你,宿友,同學,兄弟,仲係我既大日子擔當兄弟.咁多年黎,除咗飲飲食食,大家有無數既回憶,分享過好多個晚上既酒杯話.

一向都知你孭得太多包袱,一向都知你唔太喜歡向唔熟既同事或朋友講得太多自己既事,兄弟們往住都為你擔心,總係想為你分擔多一點,開解多一點.儘管別人唔了解你,唔明白你背後既擔子,但一班兄弟都係亙相扶持著.

今朝收到Sylvia電話後,真係有啲驚,唔會卦?尋晚收工時仲見到佢趕去補簽名攞PC,仲走上去攬攬黎,夜啲講電話仲好地地...會唔會又係唔知醒番工或都係記錯番工時間咋?手提打唔通,陸續既電話同消息都係話俾我知,應該係我既兄弟出咗事.

交完更俾小星星,就趕住去更衣室換衫,搭輕鐵去華B屋企,買個吉野家外賣上樓食,味道係點都已經不再在意,只係想快快填包個肚,一齊上去搵世伯伯母屋企安慰同了解吓.早餐鐵膽係輕鐵站等我地三個人,離遠見到佢摘下眼鏡,倚傍路邊欄杆,用手擦著雙眼.

整日都強忍住眼淚,番到屋企個人好攰好頭痛.係相簿睇番舊照,真係無諗過會咁樣分別.如果無事發生,今年十月我地就相識十個年頭.最終係沖涼時忍唔住,喊咗出黎,任由花晒沖走眼淚同鼻水,如果我無記錯的話,今次係我第三次為男仔落淚.
願你可以得到息懷,我們永遠都係好兄弟.