2008年4月10日 星期四

PIERSIDE







雖然晏晝準備戴新盔出羊去接台灣女生放工時扭親條頸(新既頭盔比較貼面),但係人家既力邀之下,我都出咗去人家book咗枱既pierside食晚飯.

今晚我地以某信用咭享用半價set dinner,見個menu有個蠔表內既價錢都同係city super既價錢一樣,於是一人兩隻(不過最初想試既法蘭西生蠔,俾人叫晒...).
由小食到主菜都幾好食,尤其係主菜既牛扒,order五成熟,出黎真交足功課,啱啱好,好食又嫰滑,再一次證明自己係屋企煎得一般......
原本我地諗住係上層食完飯至落下層搵emma,點知坐低無耐就俾emma認出並同我地打招呼,於是提早移師到下層,邊飲酒邊食飯,仲有英超睇添(有人家前愛將owen落場踼).當年既求婚組合,再次呈現,當然要影番張相啦~

多謝emma既照顧,long island仍舊令我再三回味~多謝人家特意揀呢度俾我可以放鬆吓近日既心情.
ps:臨上巴士人家都係有啲"不適",再一次不勝酒力.