2008年7月3日 星期四

教練結婚,七子結集

今日係教練結婚註冊既大日子,我地圍內幾個當然請晒假黎觀禮兼食飯啦~一對新人係紅棉路既婚姻註冊處行禮,仲係香港公園影相,攝影師由教練個阿頭henry擔當,而楝哥就客串做副手,志偉就肩負video man一職.天晴既日子,啱晒影相兼大好日子,不過真係幾熱吓.......
七子好耐都無咁齊人,當然要同阿嫂影番張相啦~唔好見我地咁抵得熱,其實一唔洗影相我地就除外套兼走番入註冊處過冷氣河黎降溫.
好友大日子,特意買番套新既直間西裝,配埋條呔添,幾醒神o架~五年幾前既西裝已經係有啲唔啱身,可能自己肥咗同乾洗得多......一對新人影多陣相,就打的去萬麗海景酒店同有份觀禮既親友食自助午餐.之後我地去咗IFC睇街頭超人,除咗wing fung要車世伯同伯母番入天水圍,志偉要番公司外,大家都一齊去,台灣女生同david嫂當然都去埋啦~不過一對新人可以係中間時間睇戲,真係幾盞鬼~~~~大家都覺得麻麻地,我就覺得殺神特工好睇好多.
夜晚個餐係富臨門酒家同一對新人及同事食飯,我地圍內人士早少少去幫手做簡單佈置同夾下進場花炮及祝酒.人家對oscar同thomas呢對孖仔好好奇,我特意影番張相,等過幾年考吓佢分唔分得出邊個打邊個.
大家都祝福一對新人,唔知下次係邊個結婚呢,而家已經有3/7係有家室lu~~
係敬酒環節,小弟連同oscar,wing fung,外援jimmy都為擋酒系統出力,但無諗過志偉都出擊,仲要係連續飲三杯紅酒都無事,底力驚人!!(好似機戰大佬啲HP係????????咁)
大家都盡興而歸,我同台灣女生跟一對新人,以及JIMMY坐的士番入屯門.番到屋企就攤係梳化,好在有人家既照顧~~~年紀大,不勝酒力,而且跟足全日,體力消耗太大.......