2009年1月16日 星期五

石亭

 夜晚我同台灣女生去咗好耐都無幫襯既"石亭"食飯,雖然今次無鯨龍魚食,但我地就點咗時令精選-魴鮄魚,仲要係原條刺身~~(本來仲有另一條魚揀,但見佢黑"炆炆",於是揀咗紅色既魴鮄魚)
 另外又點咗呢客蜆刺身,平時點會食得到呢?浸過黎炒都會有沙,但佢真係一粒沙都無(原地唔到嘛~),不過味道就無咁特別,可能賣點係可以100%咁食到蜆既原味同質地.
 店內師傅特意為我地做既天婦羅炸蝦,因為我地唔想食雜錦,想專心食蝦~
 我一人獨享既海膽壽司,都幾足料,味道偏向清新,唔會太濃烈,連唔食海膽既人家都可以試一口.
 張相濛咗少少,呢碟係一口芝士,內裡既芝士又熱又軟又香,好好食,好有衝動想叫多碟~~
串燒雞翼,味道令我地諗起係北海道 旅行最後一晚食既串燒居酒屋.本來諗住一人一隻,由於太好食,所以叫多一串~
 呢碗就係用之前食既魴鮄魚剩低既魚頭煲出黎既湯嘞,我同人家每人一碗~
最後呢串牛柳串燒都令我地好難忘,大家都覺得比沙田一田附近FOOD COURT裡一間串燒專門店既鹿兒島和牛串燒,好食得多~