2009年1月2日 星期五

親子活動之元旦飯局

 今晚老豆無飯開,約我食飯,於是係市中心既美心皇宫兩仔爺加埋新抱仔一齊開餐.老豆同我份一支大喜力黎飲,咁高興當然要影番張相啦~~
我地食既餐係$368海鮮餐,海皇豆苗羮,燒味拼盤,清蒸海星斑,水晶海蝦球,百合翠瓜炒帶子.最好食既當然係條魚啦~~~細個唔太鍾意食蒸魚,以係食炸魚同煎魚,大個咗至鍾意食蒸魚.仲記得老豆氹我食蒸魚時會講"食舊fish丫~~"
老豆都幾滿意餐飯,佢同人家一樣都鍾意食燒味,當然要影番張相啦~食完飯,send番啲相俾老豆,再一齊行去cd鋪買隻BATMAN-THE DARK NIGHT.見老豆當時偷唔到時間去戲院睇,咪買番隻碟,得佢可以係屋企睇吓,氹吓佢老人家開心~
好開心可以同老豆食飯,希望可以一齊睇戲啦~老豆起初係電話度話美心皇宫貴,但我話有得食咪食囉,不過結果又唔係太過貴,起碼係物有所值~~