2009年5月31日 星期日

太大意了.........

今日係置樂買咗隻VF-25G,價錢比預期貴$399,不過計番円價七算又好似差唔多....

雖然好細心咁CHECK,但透明膠盒加反光,令我無為意心口上唔應該有既白色油,經我用補油筆修補後,都仲係有個印,心痛.......鋪頭老闆只係得三隻我揀,一係啲白色油太薄,透出底層既藍色主色,一係就啲白油位多氣泡.可能係我太專心睇白油位,而忽略咗心口一大片既藍色位置,誤以為反光.另外右邊大脾既白色位有雜亂既花痕,呢批貨既QC真係麻麻.....

好在係另一間買既幪面超人BLACK-S.H.FIGURE無事,拆盒細看過無花無爛.俾錢時我同阿姐講"佢係我第一個鐘意既幪面超人",阿姐答我好幾個好似我咁既年紀既男仕黎買呢隻玩具.小學時係亞視睇BLACK,一睇就迷上,加埋之前睇既超音戰士,絶對令我自少就想騎電單車.

今次既S.H.FIGURE比多年前既裝著合金精細,關節,線條及比例亦有進步.(附上裝著變身系列舊作照以供參考)
PS:相比之下,VF-25G既超合金既白色就處理得好好,無氣泡又無透底,可能本身藍色機身既膠質比較易上色.成日都好無心機,好內疚無睇真啲,嘥錢......