2009年5月21日 星期四

硬闖一田

 今日同台灣女生去一田買平嘢,一落巴士先去元氣食個晏(小柱三文魚丼都ok噃).
 跟住就入一田,嘩,幾多人,第一日就搞成咁??於是同人家先去睇衫褲鞋襪,家品部.
買咗少少嘢,諗住去超市作最後一站時,發現人群分流作業,好大打擊.......唯有行去食少少嘢先啦.點知撞到神秘人物-jacky,原來佢一心黎買德國寶既電湯煲,但該專櫃竟然係超市裡.我地三個人一齊係鐵馬外等咗半個鐘左右,就有得入去,仲要同啲師奶爭購物車仔同膠籃.......最終jacky都能買到特價湯煲,加埋人家既恆生咭再平多$50~jacky買埋湯包就走先,我地就買咗啲食品,約大半個鐘就排隊俾錢,約半個鐘至由隊尾行到收銀.其間見無購物車同膠籃既顧客,用超市內既吉紙盒黎裝貨.
一袋二袋,腳又軟,於是上咗去星巴克坐低飲咖啡同食件餅黎叉吓電.
行多陣,人家買埋林峯既concert飛,我地就搭巴士番屯門,再轉輕鐵番屋企.放低啲嘢,搭小巴去相熟大排檔食飯,奇味雞煲,豉椒炒蜆,壓軸既就係鹽焗肉蟹,一人一隻,正~
ps:繼上次係三聖俾jacky渣車時見到我騎羊去接台灣女生後,今日就輪到我撞見佢(半個月左右)