2009年5月29日 星期五

爭玩麻雀game

之前買咗隻麻雀game俾台灣女生玩,點知自己試玩時沉淪埋一份,兩口子爭黎玩.........其實自己連廣東牌都唔識打,但細個打機時都會玩日本麻雀game,一黎有美少女麻雀,二黎可以一個人殺吓時間.好可惜日本牌好多規範,所以成日都食唔到糊,最多只能食"對對糊"同"七對子".
為咗可以有一番作為,我同人家好認真咁上網search吓點打日本牌,了解吓點食糊同計分.我地仲用相機影低電腦食出既牌,用作賽後分析~
經過幾日黎既實習,今日竟然俾我食到"四暗刻"呢鋪大牌(即係無碰牌,全靠自己摸番黎),簡直係我麻雀game歷程中最光輝既一頁~~~~

普通既麻雀遊戲又點會令我同人家玩得咁投入呢?答案就係呢隻game既gimmick,打橫個制黎玩,好似望住副砌好咗既牌咁,而且時機成熟時可以將個制向外翻出,電腦就sense到你食糊,真係同打真牌一樣咁爽~