2009年10月2日 星期五

隱世牛一


朝早起身食早餐,打機,中午同人家騎羊去市中心惠比壽食個豐富既午餐.係市中心閒逛一陣子,再去買餸~

係台灣女生既努力下,今晚可以安在家中享用美膳,係吉之島買既紅酒,味道唔錯,睇黎有法國農業獎既紅酒係有一定保證~
其實煲蟹我都有份幫手,因為當我租完碟騎羊番屋企時,見人家係厨房好旁惶.原來係人家對住會郁既蟹好驚,雖然對鉗係被綁住,但四對腳仲有活動能力嘛.結果我跟住人家既講法,用筷子從蟹既口部直插到尾,咁人家就可以安心清洗,免得外母要特意過上門幫手~(人家見成功殺蟹後,踎低對住煲內剩餘個隻蟹講"嘻嘻,你死梗啦你")

食完飯,坐定定咁繼續打機,仲俾我首次"做低"雌火龍,當然要影番張相黎留念啦(其實今日斷斷續續咁打咗6個鐘頭58分)~

夜晚邊飲住紅酒邊同人家一齊睇X MEN狼人外傳,雖然臨尾個大佬"雞雞地",但整體都算唔錯(尤其係電單車個幕),解開狼人金屬骨骼既秘密.
雖然唔係好特別既節目,但可以悠閒咁過一日,做自己鍾意既事,感覺都好唔錯~人大咗,無咩話一定要成班人出黎慶祝,朋友們既短訊,電話祝賀,已經很足夠.
PS:繼上之係百佳買咗水蟹後,今次我地又中招,其中一隻係水蟹....