2009年10月9日 星期五

親子(媳)晚飯


今晚老豆無飯開,於是約佢係市中心好日子食飯,三個人食四人餐~
本來睇中咗個$488四人餐(雞燉翅湯,紅燒乳鴿,清蒸海斑仔,鮑汁菜膽扒螺片,西蘭花炒花姿),點知老豆話叫平少少既老火湯餐就好了.我話都係爭一舊水,啲餸又啱食啲,咪照叫囉,老豆聽到就邊笑邊話"好啦,好啦".
我明白老豆想幫我地慳荷包,但平時又難得可以偷時間出黎一齊食飯,傾吓計,當然想佢老人家食得開懷啲同舒服啲.成晚三口子有傾有講,老豆平時係屋企都無人同佢咁傾,我仲自爆小學時曾係佢個散銀包偷幾蚊雞黎買萬變咭.
我一直以為老豆知道,但原來佢一路都係唔知,佢話邊會特意數有幾多個銀仔丫.而家講番出黎,兩仔爺只係當一樁趣事~
臨尾上糖水時,侍應想上三碗,但老豆堅持要四碗,"明明係四人餐嘛"~

ps:今日出咗出去旺角代購王攞VF25F既太空裝,由於太貴,於是我同店員理論.當初我同店員講落ORDER時要報個實價俾我聽,但結果係一路都無,只係話日本遲咗接受網上預訂.真至前一星期,我係旺角既玩具店見人地都有得賣,點解我仲未有?

行去代購王舖頭問,話應過呢幾日會有,結果係6/10至收到E MAIL話有貨攞,貨品定價由當初落單時4200円變咗係7200円!雖然件貨係平過人地,但計埋運費同服務費就貴人地成二百蚊(人地賣$760),仲要遲過其他舖頭.結果店員都肯俾我退訂,原銀奉還,但令我以後都唔會幫襯代訂玩具既服務.

其實七百幾蚊買個超合金玩具既外加配件真係有啲貴同肉赤,所以我都無去其他店舖買,再見啦,太空裝.....