2010年3月5日 星期五

樹大有枯枝?


之前跟開既郭先生帶我地去睇盤同傾盤,感覺都唔錯,有禮貌,以客為先.點知今晚黃生打電話黎話郭生已經離開該公司,基於當日佢代黃生收我張cheque黎同發展商傾價,所以代為接手.
黃生先講述郭生手腳較慢,跟住就問我另一個10年樓鹷既地下連花園盤有無興趣,我答無因為太貴同樓鹷大.跟住黃生就話yoho midtown既呎價.我答佢之前睇中既全新盤都估唔足價,十年樓銀行更加估唔足價,而且個價標到同新樓差唔多,咁我咪要幫一大筆錢出黎. 黃生態度開始轉差話你都按既啫,你一之過俾架?”,你搵邊間銀行呀?係咪我搵到間唔洗你補咁大差價你就買呀?” 又話我既定價係脫離現實.

當初黃生收cheque,已經要我係一張未填寫細節既臨時買賣合約上簽名,話只係一個做法,等業主(發展商)覺得我係有誠意傾.我答佢郭生唔係咁講架喎,只係叫我放底張cheque等業主知道真係有個實客黎問價.我指出如果我簽咗名,到時佢自行加上銀碼同細節,業主同佢加埋個名,咁我咪硬啃個盤?黃生聽完就收番張臨時買賣合約,話唔緊要,咁咪照郭生既講法,放低張cheque,同業主慢慢傾個價,當時我已經覺得佢唔太可信….

我同黃生講,我當初問過地產,業主既底線係咩價,先至提出我既上限價,我只係睇吓三個月限期內,業主會否妥協.如果話業主見yoho價高,向地產提高咗個定價,咁我個價就硬係由到價變成唔到價啦.黃生竟然答~你又知發生緊咩事既?”

黃生強要我加多5萬黎向業主試價,我一口拒絕.”你又夠薑,放低張cheque,你放得低,咁我要做嘢0架嘛”.我聽完之後,忍無可忍,立即話既然張cheque咁為難佢,聽日我去攞番張cheque!黃生聽到呢句至開始收歛,話唔係跣佢時間,只係俾機會佢做嘢,又話聽日佢唔番工….”你地公司聽日都開鋪嘛,我十二點去攞番張cheque,件事就咁完結.

PS:以自己名字開地產代理行,四川物業老闆黃四川原來最初是從事時裝批發,突如其來的轉變,只因希望成為設計師。如果村屋有如一匹布,他就是一名希望為客人度身打造安樂窩的「村屋設計師」。
「新界的村屋設計保守,我希望成為設計師,通過地產代理及村屋發展,為住客設計出富特色的安樂窩,令村屋變得新穎,剪裁一件漂亮的衣裳。」黃四川發現時下發展商興建的村屋,沒有車位、空間及綠化環境,失去原來特色,跟市區私人樓宇無分別。(http://hk.realestate.yahoo.com/091016/299/3jych.html)