2010年7月16日 星期五

放假一人一天遊


朝早鬼咁好天,騎羊去新墟剪髮,係排骨位見到一架好閃燿既honda fusion(德輝至愛)~咁舊款既車,無諗過又keep得幾好,起碼唔會污糟,死氣喉,尾翼同尾燈都應該係改裝品,相信車尾電鍍外殼都係後加.

剪完髮,番屋企執野騎羊去游水,中途開始天陰(紅橋).諗住去到市中心睇吓近泳池情況如何,點知一到市中心就開始落大雨,唯有係商場隊道內剷上行人路,用白布抺乾,就落布冚,叠埋心去小巴黎食下午茶.朝早仲藍天白雲,邊會諗到晏晝會搞成咁...............食完個烤牛肉凍檬粉,飲埋杯凍奶茶,行去買啲嘢,見停咗雨,就騎羊番屋企~

台灣女生出去沙田同大學書友慶祝生日,留守家中既我邊睇新世紀福音戰士劇場版第二部:破,邊享用我既西式晚餐-紅酒配凱撒沙律(茶几上既嘢,全部都係晏晝買既)~

劇場版比上一集更緊湊,雖然劇情同TV版有少少出入,但對無睇過TV版既我係無咩影響.現年三十既我都明唔晒,唔知當年TV係電視播出時,啲中學生(跟我同期)點睇得明?以前讀書時唔太接受得到EVA機又長瘦又彎背既造型,但而家又覺得無咩嘢,可能明白佢只係被加上裝甲兼改造成為人類武器既外星生物-使徒~