2010年7月2日 星期五

四圍撲水


一向去開屯門泳池,知道逄星期四係清洗日,點知今日星期五竟然話係清洗日!可能係因為尋日星期四咁啱係7.1國慶公眾假,所以清洗日順延一日.....背囊裡有齊裝備,著定泳褲既我心有不甘,於是先騎羊番屋企,上網check清楚元朗泳池開(星期三清洗日),再騎羊入元朗泳池,我有一個信念,"今日我要游水同晒太陽!"

用咗50分鐘游蛙式十個來回,係池邊太陽椅晒咗10分鐘,沖埋涼就騎羊去新城市美食開餐.元朗泳池既locker比屯門既新,但就無咁多池(bb池同跳水池,訓練池).

下午茶餐,雞翼薯條(本來兩隻,但食咗一隻至記得影相),凍奶茶.

愛羊就泊係馬路邊,有咩好得過望住架車黎開餐咁安心~

騎羊去市中心幫台灣女生將啲貨同餸送番屋企,再帶隱形眼鏡換衫去兆康"櫈"腳打波(雄仔,朱仔射藍中).上一次都係啱啱staff時,同德輝大豆地係公司隔離球場打,仲要係冷不防德輝傳球,皮球飛埋塊面,坐係地下,一邊鏡片一分為二.....

Leo,Eddie同兆全都在場,三對三,打咗兩三個字已經好吃力,熱加攰,話晒游完水黎..... 一如己往,行行企企,因為唔識打,不過大家係熟人,柴娃娃咁,無咩所謂.之後Leo,Eddie,雄仔同朱仔去咗同人地打半場,我就同兆全坐埋一邊看袋兼睇波兼閒聊.八點左右就走先,騎羊番屋企食人家為我準備既晚飯,今日夠晒充實~