2011年2月7日 星期一

年初五,幸男打針


新年流流,幸男除咗收利是外,今日就要去母嬰健康院打針.今次除淨條片黎上磅,有7.6公斤咁重.見相熟姑娘時,幸男無"扭計",但當入去打針時,姑娘話只可以一個家長陪.台灣女生話當我走出去,姑娘準備落針,幸男就"啤"住個姑娘~
見市中心飲茶又多人又貴,於是就外母大人口味食越南嘢SAIGON BISTRO.卡位好窄,食物份量少,最重要係職員態度差.
事源係上餐飲時,熱檸茶,凍檸茶,凍奶茶裡,其中凍檸茶變咗熱檸茶.平心靜氣問有杯嘢飲唔啱,阿姐話"唔關我事,唔係我落單",俾你慶唔慶丫?當另一個職員埋黎,唔好意思都無句,只係話"有咩唔啱?".我答佢"我叫咗,熱檸茶,凍檸茶,凍奶茶",個職員真係無心聽同理解你既說話,只係話"咁即係邊杯有問題?",要我講明邊杯有問題至好負氣咁暁拎去換.即使換啱番黎,都只係放低,無句"唔好意思",荼餐廳都會有句"唔好意思呀,哥仔"啦.....