2011年2月19日 星期六

住家男vs幸男


今日台灣女生番晏,中午一齊幫幸男沖涼,我就出村口茶餐廳攞外賣,人家食過晏就出門.跟住就係我同幸男既one on one,首先氹著少主訓覺,正所謂"食飽睡一睡,好過做元帥"

趁幸男訓著咗,至可以得手睇今朝錄低既幪面超人KIVA,劇中既IXA都幾靚仔~

少主訓醒咗,管家要擺番個陣黎娛樂少主,遞吓玩具,陪笑..................

除咗換尿片同餵奶,仲要孭住幸男黎吸塵,少主係咁喊,放低佢係房裡由佢喊到攰,再全速吸埋啲踎低位同其他地方,繼而去拖地,點知拖到一半又醒咗,又要抱過同餵奶兼掃風.之後再孭住黎洗奶樽同蒸氣消毒.

近九點鐘我至叮個波仔飯黎食,少主就坐定定邊食手指邊睇電視"百年好合"......趁少主無發脾氣,又嗱嗱林去拖埋個地同洗厠所兼抺門(一生為奴)....

其間幸男不甘一個人睇電視,係咁喊,我要放低家務黎陪睇電視......等到媽媽放工番黎,幸男就好開心咁同人家玩,而我就要執埋啲手尾至有得沖涼.
就係咁無騎羊出過街,無咩私人時間休息及玩樂,放假家中打湊仔工.