2012年2月1日 星期三

換偈油

身為"原裝之郎"既我,平時都係出觀塘原廠CHECK車換偈油,但由於車程遠兼貴,所以只係一年兩次,分別係四月同十月左右(唔會係太凍同大風既季節).近年想換油密啲,對年事已高既愛羊好少少,所以係德輝既介紹下,去咗至愛換額外既一次,貪佢夠方便就腳,冬天大風都只係一段元朗公路就到.師傅即時當住你面黎換油同FILTER,唔洗放低等佢轉頭整,童叟無欺~
今日有多個年紀較大既熟客同師傅閒聊,上次換油時師傅問我部車放出啲偈油點解係綠色咁怪,今次就話我個啲綠色偈油係貴價貨,話我富貴.其實原廠CHECK車換油既選擇較多,價錢都豐儉由人,但我唔明點解今次至知綠色個隻係貴啲既貨色??唔通最近進修黎?
計劃為二月係元朗換油,六月同十月就出番觀塘原廠換油兼CHECK車換PARTS,希望愛羊可以保養得好啲健健康康.唔經唔覺,愛羊已陪我近六年啦~