2012年3月14日 星期三

PATLABOR

其實好多年前已經睇咗機動警察劇場版2,但都係睇無字幕既翻版,因為正版既劇場版無係市面售賣.雖然估到大約係講MUG,事隔多年,今日至睇番隻租番黎既DVD,明白劇情細節.

TV版既女主角泉 野日非常喜歡機動人,更視專用一號機為自己既寵物"阿魯凡",但到劇場版既時代,阿魯凡已經退役,特車二組既98式英格倫己全線退役,由新型號代替.野日亦由前線,轉職為試機員,阿魯亦變成收集資料及測試機.

故事後段,第二小隊隊長後藤召喚上一代前線特車二組第二小隊隊員執行非官方正式任務,遊馬問野明是否堅持正義任務而違反高層指令,野明答"我不想當一個只是喜歡機動人既女孩".呢句說話令我好感慨,人大了,心態會改變,以往迷戀或執著的人,事,物都會有所變化.以前阿魯凡係野明既寵愛,現在已經變成野明既回憶及經歷.即最後要用上阿魯凡再上前線執勤,關係已經由愛機變成老拍檔,不變既係保衛市民既心.

我對第一部電單車都好執著,想擁有佢直至收山唔開電單車.可惜胡亂改裝兼先天不足(第一代),三年左右就五勞七傷,賣車時好唔捨得.無幾耐買咗部後兩代既新車,感覺已無第一部咁熱情,反而係好拍檔,要好好咁保養佢,不變既係喜愛騎電單車既心.

出黎做嘢咁耐,我唔知自已變咗幾多,希望係變得更成熟,關心身邊既人,而唔係趨炎附勢,自私自利,迷失自我...

PS:老生常談-同一個人係唔同既年紀睇同一本書,,有唔同既感受.