2012年3月3日 星期六

台灣女生愛WESTLIFE

今日同台灣女生一齊放假,因為夜晚要去機場EXPO睇WESTLIFE告別演唱會,人家係"資深擁躉"嘛.其實之前買飛個日,差啲買唔成,因為網上訂票網站話無晒孖位,親自騎羊去市中心通利琴行,一心面懵懵咁問兩張鄰近既單位飛,但職員咁啱CHECK仲有孖位係$880區.無帶銀包既我,唯有如實向人家報告,等人家係輕鐵站跑過黎買,呢兩張飛真係得來不易.
入場前去咗醫肚,俾完錢就收到一塊牌,當食物準備好就會震動同閃燈,提醒閣下去領取食物(令我諗起當年係關等入座時既炸彈).
人家點咗個龍脷柳配薯條,炸魚肉厚又唔會軟林林,外脆肉爽.
我叫既黑椒牛仔骨飯唔錯,好過大家樂,大快活,美中不足係餐飲得汽水,無咖啡或茶任君選擇. 
話七點開場,我同人家都係準時入去搵番自己個位,坐定定得,人家開心又雀躍.話說當年人家讀晝時,有去機場接機,但接唔到....
睇我個樣就知唔係DIE HARD FAN,只係陪太子讀書個款.
結果係七點五十五份至開場,望台真係睇得個型,主力都係睇大銀幕.例牌廢話:"HONG KONG!","DO YOU HAVE FUN?",其他都係話多謝歌迷多年支持,有機會一定再黎香港(又話係亞洲區告別演唱會?).
中段搵咗台下既FANS上台一齊合唱(唔知係咪做梅),FANS又攬又影相,少少抽水門既感覺.
而家聽演唱會真係唔係淨係帶個人去就得,記得帶智能電話.後段時間,歌手叫大家用手機既FLASH APP黎一齊(當螢光棒)揮動伴唱.人家起初以為係用個SREEN既燈光,經我提點後,至用手機本身既補光燈功能,因為人家唔係用I PHONE,無FLASH APPS都可以開補光燈.另外當女FANS(坐我哋前面)唔太熟某首歌時,就上網搵歌詞,而其男朋友就上網玩FACE BOOK(應該都係陪睇).

完場時觀眾們唔願走,人家都係,仲跟其他人行近個台等偶像們再出台,我就潑冷水話"走啦,人哋開演唱會係商業生意,同你講心咩?真係會你哋叫幾叫就出黎ENCORE咩?"結果我去埋個廁所,都係無人出黎,行到近出口時至有廣播話節目已結束,觀眾請離開...人家好滿意演唱會,但嫌HIT歌未唱得夠多,以我非歌迷既身份黎講,都OK既.
PS:我仲同人家講,四個人都走晒樣,有個仲肥到個肚都拋出黎,唔解散都唔得啦....