2013年5月1日 星期三

孜男家教會@迪欣湖

今日坐師傅順風車去廸欣湖玩,其實玩既都係兩位小朋友孜孜同幸男.今日係公眾假期,所以師傅要等入停車場,我哋同師母一齊入去行住先,唔好悶親小朋友嘛. 
台灣女生當然開心,因為可以同幸男出去玩,兼且有小孜孜陪幸男玩,唔洗成日得幸男自己一個人咁悶.
呢張相好似係孜孜踼個波俾幸男接住,但其實係幸男見孜孜踼地,於是拎住個波行去撩孜孜玩.雖然係假日,但都無話迫到人山人海,起碼每個家庭單位都有適度既活動空間丫.
除咗大草地外,遊樂場都係賣點之一.係自己屋企附近既韆鞦得一槐板坐幸男都唔驚,而家有成個兜坐入去,我同人家都放心俾佢蕩高少少.
SIR滑梯當然係幸男唔會放過既活動,幸男自己上樓梯再過橋去排隊SIR落黎.落咗地又再走番上去排隊.幸男試過俾後隨既小朋友推撞,好在滑涕既圍邊夠高,如果唔係就會飛落地上.......唔明點解啲父母可以唔睇住小朋友黎玩,佢可以推撞人,亦可以俾人推撞......
搖搖動物就無咩興趣,玩咗一陣就落番地面.場內唯一無玩既係搖搖板,一黎人多,二黎怕幸男膽小.
當地無小賣部,得間七仔,結果買咗司華力腸同熱狗當下午茶,幸男就食師母請既香蕉.
兩個小馬蹓一齊食蕉,增進感情....
食完蕉,一齊飲蔬果汁,無諗過幸男會飲晒,第時又多款飲品俾佢揀吓~
社交飲食完之後,感情果然好好多,一齊拉住手黎跑添,仲要係邊跑邊笑.
師傅見佢哋玩得咁開心,四圍走位幫小朋友影相留念.師傅話幸男踼波仲好過我,睇黎我真係無咩運動天份......
玩到後期,孜孜同幸男簡直係難捨難離,同起初時間分別好大.唔知第時佢哋睇番啲相會唔會仲記得今日玩到攬頭攬頸呢?
PS:多謝師傅邀請我哋一家黎玩,平日大家各有各忙,難得撞即興反而約到出黎聚吓.今日坐車時經過青衣,見到膠鴨已經充好氣,唔知幾時會被拖出維港呢?到時要帶幸男去影吓相先得.