2013年7月16日 星期二

時差31年

番完夜,騎羊去市中心一個人食晏,因為番早更既台灣女生上大興接幸男番屋企.其實屋企清潔做咗一半,出黎食埋個晏番屋企仲要做埋下半PART.
人家出去會合中大書友去聽EASON演唱會,我就繼續做我既家務.為咗令幸男唔好打擾我做家務,我播番之前錄落既thomas,兼且呈上油站攞既車書俾幸男睇,務求將幸男封印係梳化上.
夜晚帶幸男番老家黐餐,食完飯老媽話攞我細個時既相俾幸男睇.幸男邊食雪糕,邊睇三十年前既舊相.
細個時我塊面都幾肥吓,脹到好似生痄腮咁.著咁多衫,個肚都幾拋吓.....
老媽話我兩三歲就食珍寶珠,唔知真定假....睇完相,推BB車番屋企,自己沖完涼再幫幸男沖,之後開奶同做陪"訓"員.十一點左右"陪訓",醒過來已經近一點.台灣女生己番到屋企沖好涼,坐係梳化邊用用手機上網睇衝上雲霄2,一邊食送既法式杏仁餅,我仲要晾埋洗衣機內既毛巾及掃塵手套.....當年既小朋友,而家已經要同身邊既女人照顧另一個兩三歲既小朋友.