2013年7月30日 星期二

兩父子行太子-買6th頭盔&買玫瑰花

 較早前已睇中SHOEI既J CRUISE頭盔,一心等拉花版,早幾日打去嘉利問,第一款拉花CORSO已經有得買,另一款STOLD拉花就要九月至有.
一家三口一齊係HK DINNER食完晏,台灣女生番晏,我就帶幸男去華都巴士站上58X出太子,去嘉利睇頭盔.對上買既J-STREAM我要戴加大碼,今次呢款J-CRUISE大碼就夠了.揀咗橙色試戴,我好以女仔試衫俾男朋友睇咁,"幸男,好唔好睇呀?"幸男話好睇,於是放心俾錢,盛惠$3900.
買頭盔之前經過花店已同幸男講要買花俾媽媽,去咗最近頭盔店既花店,唔太啱心水,細細紮都要一舊水。另一間大啲既花店(繽紛) 反而多啲選擇,結果聽幸男建議買紅色花。幸男一手拎住紮花,一手攞住錢排隊(我同幸男講要用佢啲利是錢買花,因為平日媽媽買咁多嘢俾幸男,幸男都要氹番媽媽開心).一個大男人帶住個小朋友係花店買花,惹來不少職員及顧客既目光,尤其係幸男拎住紮花四圍行,而我又追住佢黎影相.....
見入屯門塞車,於是同幸男搭地鐵轉西鐵番入屯門.雖然係美孚轉西鐵時俾果汁幸男飲過,但上咗西鐵無耐幸男就話肚餓.幸男竟然係天水圍站至訓著,結果我要係兆康站抱佢落車兼出站行去澳斯林.入到茶餐廳幸男至訓醒貓仔覺,叫咗份西多士下午茶同幸男分黎食,比較過都係藍地間燊光既西多好食啲~
平時用開既花樽太大,靈機一觸,用芝華仕吉樽黎插花,效果唔錯丫~夜晚帶幸男番老家黐餐,爺爺嫲嫲見到乖孫當然開心.
 
雖然WHATSAPP已見到有花收,但人家放工番到屋企見到玫瑰花既實物,先至係真正既感動~
好滿意新頭盔既款色,原來中間既白色係珍珠白,而唔係淨白色,而且黑色線旁邊既銀線係有閃粉既.單靠官網既照片真係唔睇唔出.最鍾意內置太陽鏡片既設計,方便夏天猛太陽時行車.獨特既設計,絶對唔會同駕駛者既眼鏡碰撞,四眼人仕可以放心購買.唯一美中不足既係size比J STREAM大少少,放係seat位下既後方會頂到冚,前方就無問題.希望遲啲出女性化拉花時,人家既中碼頭盔可以啱位放係seat位下後方就好了.