2013年7月7日 星期日

大假LAST DAY


趁大假最後一日好天,帶幸男出球場玩爺爺送既跑車.因為太陽猛烈,所以為幸男戴上太陽眼鏡及CAP帽,造型似職業司機.
玩咗15分鐘左右,突然天陰落大雨,我抽住部玩具跑車,再帶住幸男緊急離撤離.....
兩仔爺一齊係遊樂場隔離既有蓋乘涼處避雨,大家都無整濕衫褲.
過雲雨後,我哋又再出番球場操車.由於太熱同曬,叫幸男係樹蔭下兜圈同開住風扇消暑.
玩咗一個鐘,帶幸男番屋企.由於要等番完夜班既台灣女生訓醒至一齊出去食晏,所以發放星星餅茶點.
呢排天晴雲少,晚上見到天蠍座同天秤座,我不時會用GOOGLE SKY MAP黎幫手搵星座.見幸男食星星餅,忽發奇想,用紙巾同SIGN PEN配合星星餅,列出天秤座既陣式.因為我哋一家三口都係天秤座,所以好想幸男記得.
一家三口去咗市中心既金舌食晏,雖然要等位,但無其他食店咁長龍,話晒都係禮拜日嘛.
相熟日系生啤,點可以唔叫番杯黎飲呢?其他日式食店都無咩日本生啤,最多都係ASAHI.

唔係好明點解會有泡菜做午餐既前菜,泡菜唔係韓式既咩???
幸男既主要食糧,加埋少少肉類,應該夠幸男裹腹.幸男之前去沖繩都有食燒肉,所以我地都好有信心幸男會啱食.
對上一次同台灣女生係香港食日式燒肉,都好似係旺角間盛八.可以係屯門區內就有得食,真係無諗過~
叫咗兩個午餐,一個係和牛,另一個係和牛拼牛舌.成日聽人講話牛舌好食,但我本人再一次試過既評價都係麻麻地...
怕唔夠飽,叫多咗份牛肋肉,味道都唔錯,但好以啱啱解凍完咁,左手邊個舊表面仲有冰霜.
幸男鍾意食燒牛肉,望見天花板既倒影,不禁笑起黎.小朋友有父母陪伴,有得玩,有得食,永遠係最開心.
SEND咗啲燒肉相俾師傅,師傅打俾我話佢哋一家都係市中心,於是帶幸男去別府同孜孜相聚.兩個小朋友熱熱鬧鬧,一齊笑同玩.幸男相比孜孜怕醜得多,孜孜會大精神地打招呼,幸男只係細聲兼唔望人咁打招呼.....
之後我哋去咗STARBUCK飲嘢,再行多陣IDC買幸男既食具,就搭小巴番老家黐餐.聽日就要番工,兩星期既大假就咁完結.