2013年12月26日 星期四

區內boxing day

今晚無出去食西餐,boxing day我地揀咗係市中心金舌開大餐,因為幸男上之同十一月之星食完燒肉後,就話聖誕要同馬sir黎燒肉.另一誘因係貪佢坐得舒服,唔多人等位兼迫.
今日係假日,所以無之前既優惠(滿$300即減$100),只係埋單時俾咗下次惠顧即減價錢既coupon.
呢張合照係楝哥代勞,幸男送咗張聖誕咭同鱷魚玩具鎖匙扣俾馬sir,可惜55mm既標準鏡未能作大特寫.....
食完飯,見廣場位置有聖誕節主題陳設,於是帶幸男去影幾張相兼試吓機(自動白平衡都ok喎).好難得捕捉到幸男既表情,因為走來走去,個樣矇晒(其實心水清既會見到隻左手矇咗).
好多時要台灣女生用說話引導幸男做動作,以拖延時間俾我操控相機.
假日特別多人,係滿記食糖水就更加係多人,睇黎我都係未係好適應放公眾假既生活模式.
等咗好幾個字,成十點半卒之都有枱.幸男揀咗個草莓西米露,起初我仲怕幸男唔食,好彩試過之後就話"好好味丫".雖然幸男食唔晒兼唔食一粒粒既西米,但走個陣都話下次再食過.聖誕節無西式大餐派對,無出市區睇燈飾,無主題樂園游玩.....但我相信幸男已從家人感受到一份簡單又實在既愛~