2014年11月16日 星期日

山頂遊

市中心食完晏就搭961出金鐘,再行15分鐘去到紅綿道既山頂纜車站.排咗半個鐘隊至去到售票處,再等咗兩三架車至輪到我地.
係山頂廣場見到一架舊式纜車,我諗細個坐個架應該係呢一款.
雖然今日係晴天,但天色灰朦,香港既空氣真係差啲..........
兩母子輪住睇望遠鏡,唔知望緊啲咩呢?
見有大學生影畢業相,於是煩請一位女學生幫我地一家三口影合照,背景係凌霄閣既飯碗外底邊.細個跟老媽上黎山頂時係有老襯亭,而家拆咗變成淩霄閣,唔知第時幸男帶小朋友上黎時會否又變成另一個建築?
夕陽美景,可惜唔識點影到鹹蛋黃.肉眼睇既夕陽唔大,唔通要zoom遠啲既鏡到做到大鹹蛋黃既效果?
星期日應該full booking,但我地六點左右食早輪就仲有吉枱.
其實大家都有啲攰,卒之可以坐吓,幸男就係等嘢食時塗顏色解悶.
店內燈光昏暗,唔好意思開flash影響其他客人,只有影靜態食物比較清晰.人家叫咗份漢堡薯條食,幸男就食軟殼蟹手卷兼黐我地啲薯條食,但食到尾段幸男特然喊同嘔.今朝幸男都係有啲肚痛唔舒服,不過見佢有精神玩先至出街.
食完飯,我用套票既飛上咗凌霄閣摩天台428,呢度可以俯瞰維港兩岸夜景.

其實觀景台好多人,我好難至搵到個位可以齋影到幸男同人家.大會有指定位置為遊客影相,有腳架及閃燈支援,再以i pad俾遊客預覽相片,啱心水至記低"冧巴"去購買(黃金設定令人同景都一樣清晰).比以往係咪都印出黎讓遊客睇既做法,新科技顯得環保.
回程時又要排隊等纜車,番到起點時見無咩人,於是叫幸男去噴水池位影相留念,好似接替我細個時企既位置.
由於時候唔早,所以無同幸男坐電車.幸男攰到行去巴士站都不時要媽媽抱,上咗車無耐就大覺訓.希望幸男快啲好番,人家見到幸男食飯時喊住嘔,樣子好心痛.