2014年11月9日 星期日

元朗公園

今日台灣女生番晏,市中心食過午餐後,我帶幸男去元朗公園放電.首個項目當然係SIR滑梯啦,每次幸男都係忙住又上又落.
元朗公園對幸男既賣點係大草地,可以盡情地跑動.
之前買落既鋁合金可摺式茶几大派用場,即使草地不平,飲品食品都唔怕倒瀉及滾動.
其實去到草地鋪好地蓆後,我問幸男食下午茶未,幸男答我"我肚餓會話你知丫".之後幸男跑咗幾轉後就鄒著眉同我講"爸爸,我肚餓啦",我內心既對白係黑執事既名句"Yes, my lord",以執事既身份為幸男呈上茶點.
難得好天,可以同幸男出戶外走動兼影吓相都唔錯.呢張幸男懸浮照雖然因為草地斜坡而未能突出主題,但反而有意外既玩味,究竟係懸浮定係落斜急停呢?
最後既環節係玩韆鞦,心急既幸男拎住個環保袋黎跑去搵韆鞦.幸男已經四歲了,我同人家既心意都係俾幸男多點歡樂及輕鬆既童年.寄望對幸男既薰陶,可以奠定強壯既心,以面對往後複雜既時代.