2010年10月4日 星期一

2-3-4 一家親


今日係小兒既出世日子,而家我哋一家人係連續三日黎慶祝生日~重記得新年個陣,制服房阿姐講頭祝我生番個老虎仔,台灣女生就打電話黎同我講有喜,雖然係計劃生育,但都等咗一年(仲諗住去睇醫生添...).

朝早食過早餐,梳洗過,就搭的士出法國醫院,十點唔夠就到婦產科登記但多人到連位都無得坐咁滯.登記完就要落番大堂再登記,又係要等,"私家都要等啦"呢句說話真係無講錯.....

去埋會計部交按金,上番三樓交文件,姑娘話仲未有吉床,見無位坐住等,於是同人家落樓下星巴克坐吓.人家要早餐後禁食,而我就飲杯凍cuppacinno同一件烤雞卷做晏晝.

一點鐘收到姑娘電話,話床位已準備好,上到去又話未得,可能職員太忙,其實係有床位.同房竟然有人家另一個婦產科私家醫生既case.

預約手術室兩點鐘,上房無耐就要執嘢入LOCKER,換衫等抽血,一點半就"上轎",都幾趕吓,有啲公家個clinical case咁.

人家要半身麻醉,而本人換好手術室既衫就等到近兩點四個字至入去陪伴人家.因為葯物關係,人家又發冷又打震,我只可以握住人家落住drip又冷又震既右手,同細聲安慰.幸好bb順利係14:28出世.合照完,我就要先離開手術室,人家就等醫生同姑娘善後.

人家番到病房時都仲係不停打震同發冷同嘔,好在一如醫生姑娘們所講,一個鐘後就會消退.由於觀看bb有固定時段,初生bb要訓四個鐘暖箱,所以排19:55個輪登記.
人家今日要絶對卧床休息,所以得我同外母大人,好姐及群姐隔住玻璃睇bb.
ps:多謝群姐同好姐既鮮花,以及探望