2015年6月13日 星期六

八週年

今日先出尖沙咀HONG KONG RECORD攞訂好既和楽器バンドCD,跟住就搭小輪過中環.
每次搭渡海小輪都覺得好有懷舊感覺,因為渡輪既外觀同內飾與昔日相差無幾.
中環碼頭落船, 行番入內街既電車站等車,因為人家訂咗枱係西環食晚飯.電車無冷氣,坐上層都無咩風,偶而經過較闊既十字路口,才感到空氣既流動,又一趟懷舊之行.
電車行走速不似預期,我地比預約時間遲咗近半個鐘,職員話已取消訂枱.人家據理力爭,話無收到職員電話,並稱留枱用餐個半鐘,我地埋應有一個鐘時間用餐,呢張枱真係得來不易.....
店內除咗主打韓式蒸氣海鮮外,亦有日式剌身作頭盆小食,藍鰭吞拿魚非常好食,劍魚腩反而無咁鮮味.
講得出,做得到,我地真係一個鐘就交番張枱出黎.見隔有間酒吧餐廳,於是入去飲番杯,幸好BAR枱仲有兩個位剩..
Aqatini味道唔錯,第一次飲有金萡既cocktail,drink menu陳述有艾苦酒既成份(之前睇漫畫"Bar Tender"得知艾苦酒既特別).人家個杯Peach Sangaria香甜怡人,啱晒女生.
酒吧對我黎講係親切既地方,初出茅廬時,當與教練去李白吧,與屯宿之男去雅仕堡,同工作坊同事去元朗既酒吧.....向台灣女生求婚都係相熟既李白吧進行.一杯cocktail,一杯long drink,一set啤酒,讓大家放下繃緊既心情,坦誠地向表達真我及了解對方,我覺得是一件很美好的事.我柯打多一杯black russian,無諗過係熱咖啡底,通常飲既都係凍飲(kahlua底).

八週年了,很想與你多飲一杯,無聊地閒談或夢話,讓遲緩的時空感包圍著你我.