2016年1月6日 星期三

趕尾班年票入迪仕尼

上午同幸男去眼科覆診,食過晏後之搭68A再轉地鐵入迪仕尼,因為年票明天就到期了.
幸男第一次黎迪仕尼既時候,係同巴斯光年合照.由兩歲幾到而家,只有今次可以同米奇及米妮一齊合照.原本我將校好設定既相機交俾職員為我地一家三口合照,可惜職誤觸轉盤,令相片唔夠光.
排隊影相都花咗大半個鐘,下午茶時間,一齊買嘢飲,幸男享用小食.
露天茶座有不少麻雀徘徊,守候遊客掉在地上既食物.見到麻雀咁肥壯,就知道佢地好食好住.
小休之後,幸男話要搭船去泰山既樹屋.小朋友可能覺得有探險既感覺,身為大人既我就只係在意邊度同阿仔影相好睇呢?
幸男話要玩<玩具兵團跳降傘>,仲要一家三口一齊玩......
之前人家同幸男都有玩過,人家都話驚.我親身體驗過,最驚係拋到最高時個一下無重既感覺.幸男唔驚,可能係平時俾大人抱起時,已習慣緯軸既升降.
<飛馳天地>依舊多人排隊,今次我自己坐前方既一部車,方便為兩母天影相.
行過Space Mountain,見無人排隊,人家見幸男既高度足夠入場,於是本著唔好蝕底既心態,帶幸男去玩(幸男應該無諗過會有比迷離莊園更得人驚既玩意).其實當年同人家拍拖時玩過,已覺得"fing"到七彩,眼鏡都會飛出黎.幸男玩完話好驚(中途人家已聽到身傍既幸男叫嚷),始終漆黑既環境,配上嘈雜既音效及猛烈既搖晃....重見天日,幸男知道有雪糕食先至笑番影相.
幸男向父母另一索償項目:迴轉木馬.我同人家夾定戰術,我揀馬車位置坐,而人家及幸男騎馬車正後方既木馬,以方便影相及拍短卡片.
幸男話應該玩太空飛碟而唔係space mountain,所以要玩番太空飛碟(撥亂反正?).沿用飛馳天地既戰術,但為咗方便影相,我揀咗坐後座.當開始轉動時,我因唔夠手長撥動前座既升降桿,故不能高炒黎影人家同幸男之飛碟,要佢地下降黎就我.....結果相片"矇"鬆"散".......
呢張相好似幸男可以擧起個星球咁~
Star Wars熱潮直捲全球,迪仕尼精品店都有唔少相關商品售賣.
原定六點半走人,但遇著晚間巡遊,幸男眼定定咁望,結果都係無得早走.
一心為幸男同麥坤或阿麥影相,但漆黑環不利A7對焦.先以幸男面孔作手動對焦,等心儀巡遊車輛經過時按下快門配閃燈,但幸男企唔定兼不時擰轉面望巡遊車,所以得呢張係較為符合設定.
向年票告別,臨走前係噴水池影番張夜景照,唔知人家會唔會忍唔住再買年票呢?
晚飯係青衣城既別府享用,起初幸男堅持要番屯門既築地拉麵食,但半信半疑咁試從餐牌揀既拉麵後,幸男話"好食~".食品比市中心果間(已結業)好食,我點既"火炙腩肉麻辣地獄拉麵"好正,食到我滴汗.
柚子雪糕好特別,先將水加入木桶,就會有煙霧釋出,令人有冰冷既感覺.幸男話"咁大霧,點食呀?",因為連雪糕本體都被霧氣遮蓋.

幸男玩到攰,上68A無耐就訓著,落車後我同人家輪流抱到番屋企.一整天都有父母陪伴,有得玩有得食,好似大假旅行般~