2016年1月29日 星期五

父子火鍋

是日放假,打電話問過幸男今晚想出街食定係番爺爺嫲嫲屋企食,幸男答:"我想我地兩個自己食,我想睇吓你煮咩食".

就係呢句說話,我係市中心買火鍋材料,牛小排,皇帝蟹肉,粟米,荳苗,金菇,湯底及GAS.....
騎羊番屋企,洗好及切好蔬菜,就動身搭輕鐵去外母家接幸男番屋企.幸男食得開心,餐飲係美國既非濃縮還原橙汁.

潮濕天氣,開住窗同玻璃門,開行抽氣扇同抽濕機.尾段時間,幸男發現掛鐘既牆身掛著水跡,於是先熄火,再用乾毛巾抺拭,再開爐.最烏龍既係我誤將雪櫃既上海粗麵當成烏冬,無理由烚咁耐都未熟,仲係硬磞磞......

幸男食咗唔少餸,壓軸既假烏冬都食唔晒.幸男食飽就可以係客廳玩玩具,再等沖涼,我覺得幸男應該開心於家中做山寨王~