2017年8月21日 星期一

炎夏送別巴斯光年

輕裝上陣帶幸男去迪士尼,一機,一鏡,一閃,為咗騰出空間,收納其他用品(外套,電風扇,遮,外置充電).
搭68A到青衣城,一心食個晏晝飯就搭鐵路入主題樂園,點知食店要十一點半至開門.睇均咁多間,都係別府拉麵啱幸男心水,兼且早開門做午市,唯有係門口附近等候.
幸男點咗個九洲拉麵,食得滋味~其實之前都一家三口黎過食晚市(去完迪仕尼),味道好過屯門市中心果間好多.我叫咗個牛肋粒拉麵,再食埋幸男有剩既叉燒,杯凍奶茶反而有驚喜,幾好飲.
搭鐵路入到去車站,己經近一點鐘.一大一小,門票$1008.
沿途唔少小朋友手持製泡玩具,咁啱行過售賣檔位,影下呢張泡泡照(較早前仲多泡泡飄浮半空,可惜攝位影相途人太多).
今次既主題係臨別秋波,明日世界既巴斯光年設施會於八月尾結束.第一個項目就係排隊玩"巴斯星際歷險",三十幾度高溫,幸男靠飲冰水及敷冰巾黎降溫.
排到入去啦,呢張相都叫做係同巴斯合照丫.
我坐幸男前一架既飛船,目的係幫幸男影相,但幸男連支鎗都調轉黎拎.......
定焦F1.4全開,雖然只得高ISO值質數,但總叫影得到四周環境.
其實自己讀書時代睇TOY STORY時,最喜歡既角色就係巴斯.由於當時巴斯既玩具賣斷市兼價高,一星期$20零用錢既我未能完夢,只能買TOY STORY既官方珍藏咭.
唔見有巴斯出黎同遊人影相,於是叫幸男係"巴斯星際歷險"外既影相區打咭留念.
見時間尚早,當然排多次隊再玩.有唔少人係特意黎送別巴斯,少女們趕緊係排隊時自拍打咭.今次我同幸男一齊坐,我打出第二高level既分數,幸男好驚訝點解爸爸咁高分.
之後幸男話要玩太空飛碟,我一心諗住室內避暑0家嘛....無法啦,陪太子讀書,再以smartphone自拍親子照.
小朋友坐內座,幸男不時調高調低運轉中既飛碟,我影相時都有啲驚.
經過旋轉杯,幸男話想玩,好在條隊唔算長.幸男不時用軚盤為座杯加速旋轉,我要出手阻止並喊道:"有啲暈,有啲暈...",幸男當然有取笑我.奇怪地,心裡想起胡師傅既名句"俾啲掙扎.俾啲掙扎",睇黎番工同阿Jim講得太多添....
出發前下載定個app,清楚了解地圖及各設施之排隊等候時間.三點左右就放茶點,幸男頭又濕,面又紅,但都無叫辛苦.我不時為冰巾加水,以及管理冰水(第一壺冰水飲完後,將室溫水放入保溫壺內,讓未溶化既冰粒冷却新載入既水.當第二壺冰水飲完後,重覆相同手法,並開以飲用第一個保溫壺內既新制涼水.)
大熱天時,有咩好得過係食雪條(橙味)呢?
台灣女生吩咐可以去故事劇場俾幸男涼吓冷氣兼大人回氣,但真係好多人排隊,要出動埋風扇黎吹走悶焗.
劇場故事以公主題才為主,所以幸男都唔太投入。
散場就去咗“小小世界”遊船河,都多人排隊,期間要俾fruit bar 過幸男填肚。
幸男好認真咁四圍望(好多嘢諗?),呢張相似2046迷幻照。
五點幾,我自己都覺得肚餓。$38一個單球,一芒果一朱古力,買多支凍水就一百蚊有多。當然有將凍水注入兩個保溫壺,以將價值發揮至極致~
食完雪糕,行去就近既幻想世界火車站,諗住坐火車去迷離莊園站,行去隔離既反斗奇兵.由於最後班車已截龍,我地要徒步前往,目標係轉轉彈弓狗.
 排隊時間都耐,卒之都排到下一轉有得玩喇~
幸男都係鍾意不停轉既遊戲,我都係開始前用smartphone自拍,怕開動時甩手.
幸男都覺得夜晚玩廻旋木馬係開心啲,因為燈光會靚啲.
臨走前玩多一次“巴斯星際冒險”,兼係招牌下影番張相作道别。
我地無睇晚間巡遊,係紀念品商店買咗個巴斯同三眼仔既鎖匙扣($138),仲咁啱撞見Ronnie添~見到噴水池就諗起幸男坐BB車時既到訪經歷,忍唔住叫幸男係度影番張相.
搭番地鐵去青衣城會合台灣女生,係Mr Steak享用半自助晚餐,最吸引既係呢個生蠔海鮮拼盆.
連幸男既兒童餐,都係半自助形式,小朋友可以同大人一樣,出去揀選主菜外既食品.
人家放工後,先陪外母覆診皮膚科,再出黎青衣搵定位等我地開餐.
幸男叫咗杯水果特飲,由於等咗好耐都未到,我地叫幸男自己舉手問職員哥哥.職員耐心地回覆小朋友,話會幫佢去問吓.
起初唔明點解侍應生無問我哋牛扒要幾成熟,當上碟時就明白了,牛扒不太厚,没有控制生熟度既本錢.$288一位,味道同份量都算超值.
自助式食品以沙律為主,其次就係甜品,我就揀咗泡芺.
兩父子無中暑,劫後餘生,託人家為我影相作表揚(成隻臘鴨咁).雖然係辛苦啲,但見到幸男開心,就可以了.平日主攻生活知識及品德操守既父親,只有今天陪玩主題樂園,才可以令愛兒大半天天都放懷歡笑.
PS:幸男唔足三歲時,第一次去廸士尼就同巴斯影相.
幸男得知"巴斯星際歷險"將會於8月尾執笠時,哭成淚人既樣子....