2018年2月14日 星期三

行定年宵市,食定團年飯,等過農曆年

年廿九,一家三口先係星巴克食少少嘢,再去行區內花市。六點左右,人流尚未到高峰期,唔擔心小朋友被重重包圍~
入口最近既係花檔,幸男同台灣女生睇中咗日本櫻花,最後都去番第一檔問價同揀貨。
日本櫻花2枝($198 X 2),串串金1枝($68),俾$500,理應找回$34。老闆大叔話我哋爽快,於是齊頭找$50俾我哋。由於屋企無高身花樽,於是買咗一個($100),老闆當然開心~上年都係第一個花檔買花,唔知係咪同一檔?
起初幸男話睇唔上氣球款,今年唔買氣球。詫異既我答:“點可以小朋友無氣球?”我哋同幸男係攤檔認真咁睇,經父母推介後,幸男揀咗長頸鹿。幸男話無長頸鹿的話,會揀番1歲4個月時拍打既企鵝氣球。
基於動物福利問題,年宵再無撈金魚玩意。一家三口行番去市中心,我同幸男係的士站排住隊先,人家就係吉之島超市買生果禮盒。
先番屋企放低花,再拎埋支紅酒,跑番上的士去老家食團年飯。氣氛麻麻,睇張合照就知兩老曾有口角。
小學班主任帶咗幾款棋番課室作介紹,幸男就迷上鬥獸棋,不時搵同學一齊玩,今晚就輪到伯伯。記得細個時,屋企都有棋玩,但無而性兼天份既我,每次捉棋都係不情願之下作打發時間之舉。
PS:屋企第一次擺咁高既花,我要用竹韱作固定,而家卒之明白花樽中間收窄既設計奧義…