2018年4月8日 星期日

沉澱.沉思

每次飲TETLEY'S,我都用番專用杯,除咗容量啱啱好,透明杯可以望住啤酒細泡之沉澱.
最後變得清澈,並被厚厚既滑泡所覆蓋著.以前經常係黃金海岸既星群地中海餐廳,與宿舍兄弟一齊飲TETLEY'S.同一輪廓既酒杯,同一結構既味道,少不了一份情義結~
台灣女生帶幸男去小學同學及家長行山,再去青山灣BBQ,我就"叮"熱尋晚有剩既飯餸(妹仔放飯).獨留家中至可以有時間,洗晾大人污糟衫,拖花園及家居吸塵........
PS:今日中午去荃灣拜山(幸男之太爺),的士司機唔熟路,將我同人家,幸男及老豆放底係海傍邊既區域.由於封路關係,我哋要行好遠至上到另一部的士,再兜番去靈灰閣山腳.....好在只係隻豬係跟我哋部的士,其他用品跟老媽及大佬大嫂部的士,無咁阻礙流程.