2019年1月4日 星期五

正選抱病,副選入替

是日放假, 騎羊去接幸男放學,每次抱起幸男上車都有點吃力,唔知幾時至可以自己擒上去呢?
台灣女生腸胃炎,於房間休息。我同幸男食THREE CONCEPT外賣作晚餐,幸男依舊揀咗香腸拿破崙長通粉,我就揀咗芝牛漢堡。幸男得出我既飲品,係雪人"HIGHBALL"既頸飾。
每次幸男睇完<新幹線戰士>,就攞晒啲玩具出黎玩。今次幸男仲將機械人排成一線,其實幸男仲未將所有列車變型作大合照。
見幸男玩得咁開心,我都開封尋日至到手既龍王丸。幸男見龍王丸雙眼及額頭可以發光,不禁稱讚。本人就覺得非常完美呈動畫比例,胸甲及其他部份既細節修飾,為龍王丸增添多一點時代機械感~
不過幸男就話套OVA版鋼衣唔靚,其實我覺得一般,唔著會瀟灑啲,著就豪華啲。