2019年6月14日 星期五

臨時組隊家庭自助餐@普慶

上午同老豆入元朗做檢查,食午飯時夾過日子,得今日可以係父親節前出街食飯(正日我要番夜班)。打去逸東問今晩自助餐仲有無位,竟然可以容納我哋6大1小。無諗過係下一個巴士站,會撞見老豆老媽同笑姨上車。原本就啱班次時間,好讓台灣女生係市中心收工上車,變成三代同堂坐巴士出九龍。
訂咗七點半枱,早到既大隊先行入座,一心食住黎等市區放工既大佬同阿嫂。我哋張枱係正冷盤食品檔附近,向前轉彎就見到其他主食既攤檔,變相我哋張枱所屬既區域唔會太嘈同人多。
深知幸男喜好既人家,同幸男一齊出去揀嘢食,當然唔少得串燒雞翼。
話晒是次主題係父親節,幸男同父親²既爺爺合照。
網上介紹父親節期間,普慶有不少威士忌風味菜式。
甜品亦有唔少選擇,威士忌元素就有粟子同咖啡慕絲。
人家搵到鮮果班戟,開心享用。
老媽主攻生蠔,而且堅持先食生冷嘢,再食熟食既原則。
有生蠔既自助餐確實係回本既保證,但由於衛生問題,餐廳職員不時溫馨提示顧客盡快食用(怕客人食完肚痛嘛)。
餐廳用上懷舊地板,本人就覺得好切合油麻地佐敦呢個舊區特式。
我受命去搵負責我哋張枱既女侍應生"傻貓"幫我哋合照,大家都好欣賞呢位疑似暑期工既侍應生之服務熱誠。
人家提議之下,全家男仕一齊合照~
PS:笑媽以農曆生日壽星女身份參加是晚父親節自助餐,老媽少有地笑得開懷~