2019年6月22日 星期六

火鍋要在拜山後

 
過對面海上山探完阿強,Percy,瀟灑同Jay先行離隊,我同潘及華B就搭巴士去旺角搵定地方食飯。創興好多間放題都係2個鐘,唯獨呢間“一鍋豐”係2個半鐘,啱晒我哋食住等阿禮同Bill。
揀咗$268餐,除咗附送最多款式既海鮮配料盤之外,仲可以任飲大支裝藍妹(每人飲到一支已賺回差價)~
聽店員叔叔既推介,試吓馬來喇沙大頭蝦湯底,真係有隻大蝦做湯料喎~~
任叫既火配料選擇多,有我最愛既串蝦,牛肉都唔似吉野家咁得肥膏過肉。相比倫哥私房菜,我覺得呢度既配料質素較好。
有諗過叫職員幫手,但華B話自拍就可以了。我當時諗起ASUS ZENFONE6既FLIP CAMERA,可以用主雙鏡頭自拍。
食完飯同阿潘及禮行到朗豪坊角就分道揚鑣,自己行去旺角街市巴士站等63X。會考班至今,由讀書到投身社會及成家立室,都經過呢個車站,禁不住駐足係天穚上用NOKIA 9紓發回憶。中年了,要好好愛惜自己同關心身邊既人,畢竟體能及精神都過了頂點。
PS:之前係幸男房用NOKIA 9於低光下影既MONCHICHI,有賴5鏡HDR天賦,ISO 6400配1/4秒都唔會朦鬆~