2020年1月18日 星期六

AIA歐陸雜技團

適逢"歐陸雜技團"有買一送一優惠(新年前之早鳥),一家三口加埋老爺一齊搭巴士出去中環海濱AIA嘉年華既大本營。
雖然只係入去睇雜技表演,但都有停步影番張嘉年華主題照。
跟據大佬健既線報(佢同阿嫂睇晏晝場次),我哋早大半個鐘去排隊,為咗係所屬門票區穏坐第一行~
成功達陣,可以最近既距離欣賞表演~其實幸男話唔係太有興趣睇馬戲,反而係父母比較期待.....
細個時係電視見到莫斯科馬戲團既廣告,好想有機會去睇,但門票實在唔係一般草根家庭可輕易以負擔。
一小時既表演正式開始,例牌由主持向大家打招呼。
空中鋼線一字馬,開馬同收馬都令人擔心.........
無諗過有雙重鋼線平衡走~
渾身是勁既猛男,於滑動中既圓筒上做出各種平衡動作,之後再與女伴合演空中飛舞雜技。幸男最愛睇惹笑既小丑表演,可惜舉唔切機。小丑同時把玩籃球六個籃球,以及花式射籃足以令觀眾拍掌。
最後有電單車於狹小鐵籠內追逐,由原本既3架追加到6架同場獻技。
大會安排觀眾與電單車隊員合照(當然要課金),多人排隊兼幸男興趣不大,所以只係為倆母子快影一張就算。明白人家想我哋三爺孫留下合照,但無謂要幸男扁住咀黎影。

晚飯係IFC既利苑等位,餸菜一般兼唔太多選擇。行去巴士站時有點大風,老豆話好耐都無吹過海風,並順道講吓以前有帶我同大佬出對面海既舊事。市中心落巴士,駁的士番屋企。老豆話係巴士站放低佢就可,不用兜入村。一黎老頭唔想麻煩我地兜遠咗車錢,二黎我估佢真係好想趁機會走動下,畢竟困係屋企太多個月了......

PS:完成咗兒時既心願(與家長去睇馬戲),希望下次覆診時會有好消息,可以過多一個或再一個既新年。