2020年1月4日 星期六

久違的父子購物團

上網做定功課,鎖定買呢對半桶靴黎騎愛駒。咁啱台灣女生唔舒服,幸男溫完書就跟我出K11。買咗咗唔夠2星期既CAT,係濕地下毫無抓力,對騎216kg兼雙腳只能前掌著地既我非常不利,故急於換鞋…
原本人家為我哋係串燒店留咗位,但由於價錢太貴,所以轉食三田制麵(特意加紫菜俾幸男)。無人家帶路,兩父子行咗好耐至搵到地方食飯................
食完晚餐,係MARKET PLACE搵洗碗碟粉,唔見網店果款,唯有買唯一既選擇…
明明話夠飽,見到雪糕又食得落。幸男話Venchi既Gelato好食過上次係Yoho Mall 既COVA。“個筒又脆啲”,我問幸男“每星期都為呢個雪糕出黎好唔好?”,幸男稍稍沉默就點頭回答“嗯”。我再問幸男:“第時會唔會捨得用$55買雪糕俾你個小朋友?”雖然幸男答會,但唔知到時會唔會話“屋企都有喇,番屋企食仲多丫”~

PS: 回程係西鐵站撞見雞髀同阿嫂,閒話當年~