2020年1月15日 星期三

F11攝影博物館 & Saint Germain

 今日跟台灣女生搭車出跑馬地,目的地係F11攝影博物館,一睹1959~1960既舊香港風貎。
一百蚊一位入場費,可以一睹大師Ed van der Elsken晚年無意中搵到既未沖印之照片,實在超值。我眼中菲林相既精髓,莫過於一take過押上精準既判斷及靈巧既操控,以呈現觸動人心既一刻。文字導賞由閣下之智能電話代勞,只要你掃下專設之QR code。照片中有大師Ed van der Elsken既馬場少女大腿系列,睇黎當年大腿己係好火辣既題材~
頂樓有Leica博物館,"奶粉"可以一睹眾古董相機既風采。由於有保安"目及"住,所以只係樓梯快影玻璃窗燈箱~
行完博物館,見未夠鐘食飯,去番巴士站附近既酒吧,因為呢度有好多生啤嘛~
人家都飲番支cider酒,因為唔見有咩特飲喎......原本諗住飲GOOSE ISLAND,點知售罄,唯有試Mahou(味道一般)。
坐到夠鐘,跟住google map去Saint Germain,由於我哋坐既枱係凹入既一角,所以唔太影到店內環境,但人家都不忘自拍。
Fish Soup一客,但上枱時卻分開兩碗,兼每碗都配上麵包,芝士及醬料。湯底呈紅色,飲唔出湯料,更唔好話係乜魚,總知好飲得黎又唔腥~
Buratta Cheese,大鄉里上網search係水牛芝士配蕃茄既輕食,無諗過大舊水牛芝士係中間。
Daube Nicoise,個牛肉又燉得幾好食,份量亦啱啱好,唔會兩啖就食完。
原本想食油封鴨,可惜餐牌轉咗,唯有試Roasted Duck Marget。皮面香脆,但稍嫌肉質唔夠幼滑,唔係塊塊都可以0趙得落肚。醬汁與鴨肉合調,伴碟既薯批非常香口,應該落咗唔少芝士同牛油。
雖然食到咁飽,但人家都仲可以一人獨享Lemon Tart,真係有第二個胃處理甜品?

一坐低就有侍應問我哋要Tap water定Sparkle water,我見San Pelegrino一支都係$70,所以揀咗後者。全餐計埋加一$957,總算可負擔既奢侈。可惜我哋唔知有是日精選既掛牌(行去廁所至經過望到),搵日再同人家出黎二人fine dinning試吓牛扒同海鮮類。

PS:今日一落車就好似去咗小旅行咁,感覺蠻休閒,多謝是日local tour領隊。