2020年9月16日 星期三

愛電單車,愛電影

晏晝騎愛駒出土瓜灣既翔利車行,因為我係電話裡留咗個雨天鞋套。跟住語音導航之下,都係出錯咗一個路口,好在及早修正得切~
見店內有維修補品,多口問吓有無得代訂兼安裝MIVV既死氣喉。師傅話有,不過有客裝完兩個月就穿咗駁位,原廠換過條新既都係穿,所以唔太建議MIVV品牌。師傅推介TERMIGNONI,同樣都係意大利品牌,安裝未曾有客回頭投訴,品質有保證。經店員同意,影張相黎方便search下YouTube有無Tmax既配合同試聽聲效~
行去碼頭方向搵廁所,以前迫滿內地團既旅遊巴及遊客不復再,街道主調已轉為抗疫
忍唔住拎NOKIA 9出黎影吓,如果愛駒可以行去碼頭仔盡頭就好了.....
閘內有乘客,但又係咪真係多人搭呢?
二百蚊有找,番屋企模擬濕地效果,矽膠質地跣水,即使底部有坑紋,但都唔及齋鞋底既抓力(睇黎未能解決地磚濕地泊車既驚險).....
天文台預報天陰落雨,所以搭輕鐵入元朗,於YOHO直接等台灣女生。六點會合,趕住去睇戲,揀咗MY CINEMA隔離既Glasshouse用餐。
二人餐,仲要升級埋龍蝦湯,埋單五百幾蚊。
原本諗住柯打"BROOKLYN IPA",可惜無貨,唯有揀ASAHI。食物味道唔差,可惜得一個鐘時間,我連杯生啤都飲唔晒就要埋單(其中一個甜品要打包走)。
怕醜既我,無係宣傳牌前自拍,係為戲飛影相。
BATMAN Triology, Prestige, Inception, Interstella, Dunkrik都係我睇過Christopher Nolan既作品。今次既作品令一眾科幻電影迷驚訝,逆向時間觀確實耀目!!我心目中既老蘭,對時空有獨特既觀點,撇除BATMAN Triology,每齣戲都有涉及時間與空間既概念。今次大師就非常大膽地將逆向元素放入特務片,為觀眾帶來動作及舖排上既震撼~

PS:番屋企同人家係電視上YouTube睇解說(智能電話飛上A8F),人家頂唔住訓著咗,而我就好無耐都無為一齣電影而雀躍及著迷於網上網上解說。