2021年3月31日 星期三

苦盡“今”來

試後慶功飯已漸變成傳統,今晚我哋出咗去尖沙咀食日式燒肉。台灣女生話係呢間 “燒肉而今”係米芝連食府,但原來係副線……
學生,補習老師,辛苦晒兩位~我只能係外賣及雜務上支援大家。
我同人家都揀咗套餐,他他牛壽司令我諗起久違的日本旅行。兩個餐點夠兩大一小食呢? 我哋叫多咗份牛肉拼盆,份量應該夠幸男果份~
除咗SUNTORY生啤,臨尾我叫多杯燒酌MOJITO,味道還好(心底裡還起歡COCKTAIL)!
套餐既甜品,呈上俾幸男享用,完美為慶功宴作結~
小插曲:口罩下點餐,職員搞錯咗我哋只係叫一份套餐,直至我哋追問另一份前菜下落。職員補上既煙燻前菜時,特意舀多少少魚子俾我哋,可惜未食晒就被職員收走(趕進度上主菜??).........
PS:食飯前係附近既攤檔見到有本地手工啤賣,由於花多眼亂,揀咗六款試住先~