2021年4月14日 星期三

二人逛東涌

台灣女生放大假,夾正我今日例假,雙騎入東涌行OUTLET,不過先去人家訂好枱既地方食晏。東薈城泊好愛駒,經過公園就到海邊,到達與公共房屋相對既酒店。烈日當空之下,行15分鐘都有點辛苦,下次都係兜到黎附近既鬼崇位暫泊(當初怕人多兼無位泊)。
唔熟路,要問職員至搵到LIFT上餐廳所屬之樓層。酒店地方,職員都係講英文。
上網查餐牌上既陳述,成功揀好心水午餐,Young Master Pale Ale當然唔洗查字典。
女生既視角,點既係Sparkling Hibiscus Lemonade~呢杯mocktail都同我杯生啤差唔多錢($75vs$80)....
綠色既湯究竟係咩味?好在個湯係跟台灣女生既set lunch。
人家揀呢間餐廳,因為有我喜歡既dry aged牛扒。雖然呢個dry aged T bone要成千蚊,但真係好味兼且晚市都係一價錢。
Set Lunch既牛扒都唔差,話晒都要補錢嘛~由於份量十足,結果我哋都係食唔晒,唯有拜託職員打包剩餘既牛扒,西蘭花同焗薯。
坐唔到窗邊位,只能隔遠望海。食物同環境都唔錯,希望下次再有機會黎再食飯或小酌。
食完飯,行番去東薈城行OUTLET,分別係POLO同TOMMY HILFIGER為自己同幸男買到新衫。
原本諗住試Moccato既蛋糕,但無力行番去商場另一邊廂,貪就腳係i CREMERiA放茶點。人家睇中咗杯日本士多啤梨紅茶梳打特飲,我就只係飲杯凍cappuccino。
茶點過後,行番去Chloe'買過氣銀包。由於藍色得番陳列品,結果順利成章買咗個桃紅色全新品。其實人家轉用咗細袋,所以用咗一年既長型銀包變得太大。雖然唔係最新款,但合眼緣兼實惠就更緊要~

PS:回程時撞正近六點既放工時間,要係泳池附近駛出公路,行小路燈位以迴避塞車路段。晚餐係人家主理既輕食,難得既二人電視慢活。