2021年8月30日 星期一

I'm an angry father

幸男升小六了,但解難能力依舊令我擔憂,甚至係動氣。
話說賽車GAME停滯不前,故我提意拎番隻足球小將出黎玩。對立花兄弟輸7:0,唯有重回練習。幸男未能成功於鳥籠訓練做出20個傳球,只會一邊喊一邊不是味兒地盲試。即使提示埋要推方向桿住合適之球員,再按傳球制,以圓周陣作短傳黎廻避敵人既搶截,但幸男都係無毅力去完成(仲不時交錯球員)。

平時同同學打FIFA時已係咀炮隊,睇波亦然。我一向好唔喜歡諉過於人以及無反省既觀念,好明顯幸男已被寵壞至只會理所當然地接受別人既愛及照料。遇到困難,只會以喊作逃避而不懂得自我反思兼解難。

PS:如果香港既社會氣氛繼續往現方向朝進,我真係好擔心幸男他日能否於社會求存.......