2021年8月23日 星期一

TMAX腳車

晏晝三點半幸男要趕去踢賽馬會足球班,當然係以愛駒作載具。日光之下,於看台曬住腳黎影相,唔少都係背光黑面作品.....
熱到爆,帶去球場既水都唔夠幸男同自己用,中途行咗去隔離既SHEL油站買水同寶礦力俾幸男。我仲第一次俾錢放容器(可摺疊式水樽)入機添凍水,可惜漏咗電話係球場,無得影低。見到雪櫃內有罐裝藍妹,忍唔住買咗罐.........不過掛住去斟水,漏咗係櫃枱,好在店員係我出門口時提醒我。

台灣女生補鐘早放工,睇咗陣幸男既後半既比賽。夜晚去貝爾特食飯,我先騎羊去攞位,走個陣都係一個人騎羊。
其實足球班之前,我帶咗幸男去眼科覆診。由於撞正面試班時間,唯有用網課模式參予(期間要幫手連接藍牙耳機)。度數同舊年差唔多,繼續努力滴眼藥水~
陪幸男去眼科之前,我騎愛駒出去觀塘,因為幸男部AVITA notebook螢幕鉸位爛咗....過往十年都係觀塘check車,加上地圖app語音導航,絶對無行錯路或入唔切線。
早幾日上網補登記保養,先至可以受保(延至2年)。一如電話查詢所講,最快3日後通知取機。
PS:係觀塘直往燊光食晏,室內無位,唯有坐半戶外位。可以望住架車黎食,熱少少都無咩所謂,因為TMAX既係腳車亦係愛駒~