2021年10月3日 星期日

台灣女生牛一

是日台灣女生牛一,臨出門前向幸男撒嬌索吻,小六生半推半就向媽媽表達了祝福。
無得去旅行下,酒店既STAYCATION成為酒店及港人既寄託。今次既半島STAYCATION,當係我送係人家既生日禮物(雖然係佢自己預約)。12生肖cross over 12星座都走過了,老夫老妻兼老對手,禮物亦由驚喜變成一齊商議~
原本係住舊座,但因生日月份兼新座有房多,所以被提升咗一個級別既房間。
浴室內有幸男最愛既浴缸配電視,可惜今次係純大人既休閒時光~
書枱上放有一個生日蛋糕,味道一般,志在氣氛。
望唔到海景,所以內街背光作佈景都無咩所謂,祝壽星女生日快樂~
大型組合櫃內除咗收藏茶具,咖啡機及雪櫃之外,原來仲有個電視機。
由於我哋遲check in,所以係房唔係hea咗好耐就要去log on買浴鹽(可惜買唔到),再番去酒店既嘉麟樓食晚飯。
套餐望落唔係太多項目,究竟夠唔夠飽呢?唔少食肆轉做C類,酒店餐廳亦然,所以我哋都谷嘟2維條碼入場。
等咗好耐至上菜,生拆花膠魚蓉羮味道一般,隨後既松露珍菌虎蝦球都唔錯,只係細碟咗啲。臨尾果兩味就真係好一般,食楊枝金露時忽發奇想,不如買世界の山ちゃん夢幻雞翼外賣上房食丫~
侍應生既代影,都叫可接受。畢竟大家都慣咗用智能電話黎影,對相機既重量及按鈕非常陌生。論伙食,我覺得朗廷既唐閣出色好多。
Food panda有服務,俾$25就可以慳番來回腳骨力。等待期間,行咗出去門口影相。
以往熙來攘往既街道,要企定定黎影相確實唔係易事。太空館天象廳換咗新螢幕,唔知有無啱主題既全天域電影呢?平日放工後,時間都花係幸男既功課,考試及足球班,可以一齊睇電視或靜落黎既時間都唔多。
入番室內影住相黎等,試極都無張滿意,唯獨呢張(同幸男講電話)既背景無人兼神態自若(唔會太過低炒)。
適逢JAMES BOND NO TIME TO DIE上畫,酒店大堂擺放咗經典Aston Martin DB5,不過車牌係Gold Finger既Sean Connery時代,並非Daniel Craig 。
起初仲以為會有架綿羊會兜入正門,點知係步兵!!人家去log on時,我就去咗CITY SUPER買啤酒,啱晒黎送香口宵夜。人家眼濶肚窄,結果大半係我食.......
曼城對利物浦,上半場悶波無入球,我睇到訓著咗。下半場醒一醒,先由利物浦既文尼先開紀錄,再由曼城既霍頓追和,之後沙拿入球令利物浦反超前,最後被廸布尼攤平。下半場各有攻守,夠晒戲劇性,不枉我上半場訓咗。早知房有得睇,我就唔駛孭埋部notebook出黎......
PS:晏晝食完燊光,順路兜去陳正記買泥,揀咗款日係貨色,貪佢100日內唔駛施肥。希望壽球花可以養耐啲同大棵啲,為客廳帶來一點生氣~