2022年4月20日 星期三

機械維修日

雖然台灣女生少戴隻BALL手錶,但話晒都近十年,所以上網搵咗間手錶維修中心,夾好電單車維修日子出黎市區。遲出門,到太子放低愛駒之後,就搭地鐵去尖沙咀。一出就收到電話,"我己經到咗門口",入到去就坐低兼交出手錶,等另一邊廂既師傅檢查。

"走時不準,手錶偷停"-女店員拎番已拆開背面既錶過黎,話要抺油之餘,仲要換擺輪(損耗至不再水平)。心裡既底線係錶價既一半,報價係大約40%,話晒結5週年紀念禮物,當然順理開單~職員同我對埋錶身冧巴,其實隻錶又唔係過十萬既名錶,我邊會咁在意丫。
"呢啲錶可以傳俾仔女0架嘛....."被女店員"銀"我無定時打理隻錶兼簽名太簡後,落番去food court既圓台鐵板燒食晏。可能未夠一點,全店得我一個人堂食,見師傅忙於外賣柯打。
等牛肩扒時,特意影張相俾老豆,希望下次同老豆覆診時唔好再獨孤一味食燒味飯~食完晏都只係近一點左右,上咗去Pacific Coffee邊飲咖啡邊黐WiFi,用AQUO R6配藍牙耳機睇高達00黎放空(因為愛駒換皮帶需時)。
Free WiFi用盡,搭巴士落太子買臭豆腐食,因為美味食店將於月尾結業。疫情條例下,食舊算豆腐都要匿入後巷,食完就急急抹咀。呢間既出品外皮夠硬脆口及方形,我好喜歡呢種舊派既做法,只係稍嫌無區內洪水橋果檔咁重口味~
本來諗住行去始創逛下,點知收到車行電話通知攞車,愛駒已於側巷守候。
番到屯門市中心泊車,醒起無影過舊反帶係幾殘,唯有淨影新皮帶有幾新。市中心間錶舖都係無開,反而係AEON既玩具部撞見Andrew。
PS:全靠新買既尿袋同cable,先至可以安在Pacific Coffee,邊叉睇youtube解悶。